Grupo BN / Recursos humans

Recursos humans

Les habilitats, els valors i les competències del nostre personal són els factors decisius dels quals depèn l’èxit de Grupo BN Facility Fervices en el mercat. El tracte, els valors i els objectius cap a la nostra gent són assumptes de vital importància.

La Política de Recursos Humans de Grupo BN Facility Services pretén fomentar un entorn que generi motivació i implicació en el nostre equip humà. Fomentar la igualtat d’oportunitats, procurar la conciliació de la vida professional i familiar de les persones, conciliar les necessitats dels nostres clients interns (empleats/des) i externs (clients) fomentar una comunicació oberta i transparent són alguns dels principis de la nostra política de Recursos Humans.

"Respecte, dignitat i honestedat"

Si vols treballar en Grup BN Facility Services, omple el següent formulari i valorarem la teva candidatura.

Sol·licitud de treball
















    SiNo





    SiNo



    SiNo










    Política i codi de conducta

    Política de recursos humans

    La Política de Recursos Humans de Grupo BN Facility Services pretén fomentar un entorn que generi motivació i implicació en el nostre equip humà . Aquesta política es basa en els següents principis:

    • Assegurar el compliment de la legislació laboral existent.
    • Fomentar la igualtat d’oportunitats dins la nostra organització , respectant la diversitat cultural , ètnica i social.
    • Desenvolupar el potencial humà i professional del nostre personal.
    • Considerar la formació com un procés d’aprenentatge continu i oferir programes i cursos que suposin la transferència de coneixements , i l’adquisició i desenvolupament de competències i valors.
    • Assegurar la Seguretat i Salut en el treball i aconseguir una cultura preventiva integrada en tots els nivells jeràrquics de l’estructura organitzativa.
    • Procurar la conciliació de la vida professional i familiar de les persones.
    • Fomentar una comunicació oberta , clara i transparent entre totes les persones de la nostra organització.
    • Conciliar les necessitats dels nostres clients interns (empleats/des) i externs (clients).
    • Gestionar de forma efectiva als professionals de l’organització , aprofitant i potenciant els seus coneixements , habilitats i actituds.
    • Potenciar el respecte, la confiança , el treball en equip i la disposició per cooperar i ajudar els altres.
    • L’èxit d’una organització es basa en la qualitat i en la disposició del seu equip humà.

    Codi de conducta

    Convençuts que l’ètica i les pràctiques justes i honrades ens conduiran a l’èxit , hem dissenyat un Codi de Conducta que reuneix els elements necessaris que fonamenten la nostra imatge com a Grup , i que es concreta en els següents principis:

    CONDUCTES DESITJADES

    • Respecte, dignitat i honestedat en les relacions amb els comandaments , companys / es i clients .
    • Respecte a la igualtat de les persones i a la seva diversitat .
    • Estricte compliment de la Legalitat .
    • Responsabilitat i professionalitat .
    • Obrar de bona fe , complint amb el que disposen les normes internes i legals.

    CONDUCTES NO PERMESES

    • Comportament violent
    • No respectar els drets de clients i companys / es de treball
    • Realitzar treballs que impliquin competència amb l’empresa
    • Tractar irrespectuosament comandaments , clients i companys / es, utilitzant un llenguatge verbal o gestual descortès , insultant , difamatori o obscè
    • Discriminar o assetjar , bé sigui sexualment o moralment , a qualsevol company / a de feina o qualsevol altra persona
    • Falsejar o adulterar informació
    • Realitzar insinuacions , accions o comentaris a fi de crear un clima de tensió a la feina.
    David ClapésRecursos humans